L'apunt

L'APUNT

Del sofà al racó de pensar

Risto Mejide és publicista d'ofici i sap la importància d'un bon eslògan. Com els periodistes necessitem un titular amb prou grapa perquè el lector s'hi fixi. I qui diu frase afortunada, en tele és crear l'ambient, el moment. Perquè el contingut està inventat. Les entrevistes, per exemple. Com fer-ho diferent? Que pregunti l'audiència? Fer-ho a casa del protagonista mentre fa el sopar? El que importa és el que es diu, no sí es confessa en un sofà entapissat amb floretes o hi posem música hard i ho muntem com un anunci, o les reflexions del presentador. Risto Mejide sap embolcallar-ho molt bé. Fer-ho maco. Ara posa els seus entrevistats en un racó per pensar, auster. Però passada la descoberta inicial, calen més coses que una façana.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia