Editorial

La publicitat als taxis danya la imatge de Barcelona

Prop de 150 taxis de Barcelona han dut en els darrers temps un dispositiu audiovisual interactiu que emet publicitat de locals d'oci. Fins aquí, cap problema, més enllà del debat sobre la regulació de la publicitat a l'interior dels taxis. Però és que la publicitat dels locals d'oci anava acompanyada d'un comentari en què es venia el “vici juvenil” o la “ferum de sexe” que s'hi pot trobar. Fa anys que Barcelona intenta, sense gaire èxit fora de la capital catalana, lluitar contra el turisme anomenat de baix cost, el que busca la diversió i prou, i que ha quedat immortalitzat en les imatges captades a la Rambla l'estiu de l'any passat. La imatge fora de Barcelona no ha millorat gaire i en determinats països es continua venent Barcelona com una destinació de sexe i droga. I campanyes com aquesta, ja retirada, fetes des de Barcelona, no ajuden. Cal un control més gran i, sobretot, una reacció més ràpida de l'administració sense haver d'esperar una denúncia pública.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.