La moda canvia; les fires, també

Ahir es va inaugurar al recinte de Fira de Barcelona el saló de moda urbana The Brandery, hereu de Bread & Butter, d'organització alemanya. L'Ajuntament de Barcelona i la Fira han volgut donar continuïtat a una reeixida iniciativa que havia posat la ciutat en el punt de mira europeu de la moda casual, però que finalment havia optat per tornar a la seva ciutat de referència.

El resultat d'aquesta nova iniciativa cal valorar-lo des de diferents òptiques. Si analitzem la dimensió i el nombre de visitants és evident que la nova proposta queda molt lluny del gran desplegament de recursos, visitants i expositors de Bread & Butter.

En aquesta primera edició, la contenció, segurament condicionada per la manca de temps i la crisi, ha donat forma a una fira que fa curt. Tot fa pensar que en noves edicions la fira de moda creixerà en volum, però cal també que els organitzadors pensin si per arribar a l'èxit que va assolir Bread & Butter només cal augmentar el nombre d'expositors.

Potser caldrà també tenir en compte la recerca d'un nou model per diferenciar-se de Bread & Butter i així intentar fer-li ombra. Si la moda canvia, per què no els models de fira.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.