Opinió

L'APUNT

Cap d'Any d'anunci al cap i casal

Barcelona és una urbs encantada d'haver-se conegut. Només així s'entén, per exemple, que les seves elits presumeixin d'haver sabut convertir la ciutat en una marca que, en termes de projecció internacional, cotitza a l'alça. Barcelona s'ha convertit en un bé rendible que es ven, per exemple, a través d'imatges com la de l'espectacle de Cap d'Any que es representarà avui. Diem espectacle i no festa, perquè de festa no en tindrà res. Ni música, ni ball ni, per descomptat, copes amaniran un muntatge que, principalment, és un gran espot publicitari per promocionar-nos l'endemà als informatius de mig món. Això no treu, però, que serà un èxit rotund de públic. Perquè és gratis. I a Barcelona, generalment, amb això ja n'hi acostuma a haver prou.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia