L'apunt

L'APUNT

La Costa Daurada i les seves inversions

L'anunci, ahir, que la firma Ferrari aposta fort per la Costa Daurada i, més concretament, per Port Aventura, potser no és casual. A aquestes altures ningú posa en dubte la capacitat d'atracció turística que tenen les platges de la costa tarragonina i, sobretot, l'oferta complementària que s'ha anat forjant i consolidant amb els anys. Per molts turistes estrangers, Vila-seca i Salou és un binomi directament associat a la marca Port Aventura i actualment tothom es vanagloria del que va suposar, l'any vinent farà vint anys, l'obertura del parc. Ara que ja ningú es recorda dels recels que hi havia quan tot era només un projecte en paper, arriba Ferrari amb la butxaca plena per esboirar, potser, els recels que ara hi ha amb BCN World.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia