El voraviu
8TV, enèsim artefacte!
La desproporció entre el que és i fa o diu que fa acabarà en implosió descomunal
La desproporció entre el que és Edica SA (8TV) i el que diu que és i fa, o fa veure que fa, acabarà en una implosió descomunal ja suggerida a “No és el fracàs Godó” (7/3/21) i “La broma de 8TV” (25/8/21). El desembarcament d’amics, companys, coneguts i saludats clarifica que ens trobem davant de l’enèsim artefacte que genera la “intelligentsia comunicacional” barcelonina i acabarà com els artefactes que els darrers 40 anys s’han maquinat des de les “intelligentsies comunicacionals” que han sigut, són i seran. En res. O pitjor. En deutes, terra cremada i diner públic escolat per la claveguera. Sempre molt de diner públic escolat per la claveguera. Són gent que com ells mateixos diuen estan fets “per pensar en gran” i hi pensen. Pensen en gran i després tal dia farà un any. Busquen sortides personals i avall, que fa baixada. 8TV s’anunciava com la competència a la pública catalana. “TV3, esteu preparats?” Entre els èxits clamorosos anotats recordin l’exclusiva amb el president del Barça. Un 1,1 de share contra el 22,9 de Polònia. 32.000 espectadors per 653.000. També han inflat el pit per operacions com ara la compra de la capçalera Avui i no han estat capaços de presentar un contracte de lloguer amb opció de compra a set anys. I ja tenen un exdirector de Cat Ràdio i un de RAC1, però no hi ha ràdio a dirigir perquè la SER s’ha fet enrere i no els la lloga. Un gran artefacte, tot plegat! L’enèsim artefacte!