Opinió

Keep calm

Un lloc en el món (digital)

El màrqueting és aquella paraula anglesa que vol dir mercadejar, i que en els negocis es refereix a aquell mètode que tenen les empreses per promoure la compra o la venda dels seus productes i/o serveis. Una paraula que fa anys que forma part de les nostres vides. Perquè tots, més o menys, sigui en l’àmbit laboral o en el personal, ens hem de saber situar en el mercat per, ens agradi o no, vendre’ns bé. D’un temps cap aquí, aquesta tendència s’ha desplaçat a l’àmbit digital perquè qualsevol servei o producte el busquem online, és a dir, a internet. I, per tant, el màrqueting digital i saber-se situar en aquest mercat és clau –com les paraules que es fan servir– per sobreviure com a empresa, de qualsevol sector. I en aquest sentit, Girona, ha sabut prendre posició millor que ningú. Tot just avui fa vuit dies que la ciutat va acollir Trafffic, el congrés internacional de màrqueting digital i negocis en línia que, en la segona edició, ja s’ha convertit un referent per al sector. Durant dos dies, els 500 congressistes van seguir tallers, xerrades i debats de primer nivell sobre els sistemes més avançats en comerç digital o en la creació d’estratègies efectives de màrqueting d’automatització i social ads, els anuncis que ens apareixen a les xarxes socials, entre altres qüestions. Els assistents se’n van anar amb nous coneixements i noves coneixences i amb la idea que el de Girona és un congrés diferent perquè s’ha consolidat com una comunitat sòlida i col·laborativa. I això és gràcies al fet que qui hi ha darrere de l’organització, la gironina DobleSeo, ha sabut impregnar l’esdeveniment de l’esperit emprenedor que el caracteritza. I així ho reflecteix amb les tres efes, inspirades en el concepte de start-up. Quan arrenques un negoci t’has de refiar dels friends –amics–, la family –família– i els fools –bojos. Els que t’ajuden a situar-te, a trobar el teu lloc en el món, també el digital.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia