Articles
A tota hora
Volta i volta
Durant un parell de dies ocuparé la columna de l’amic J.J. Navarro Arisa. Bé, suposo que ja deveu haver visitat l’AVUI.CAT que estrenàvem dilluns. Em sembla divertit que dues de les notícies amb més feedback hagin estat Clatellada a la Fira d’Abril i ‘Costo del gueno’. En el cas de la primera és clar que el tema de la FECAC i de les subvencions motiva, però en el de la segona la gràcia rau en el document que l’acompanya. De fet la notícia és poca cosa: “Els Mossos d’Esquadra detenen a Badalona un home per vendre haixix a menors als voltants d’un institut”. El document adjunt, però, és extraordinari. El detingut havia penjat diverses fotocòpies per publicitar el seu negoci. El text és un exemple formidable de màrqueting psicotrònic. Escrit amb lletra infantil, l’home ens informa que “vendo costo de guena calidas ha chabale rollao y no venir lo menore”. Tot seguit dóna instruccions: “esperar al lao de la bentana de detras mi casa y en lo banco de asentarse. No llamar la atension o no su vendo na. Podei silvar o llamarme y sargo po la bentana”. Després informa del preu i fa un mapa de la ubicació del seu domicili.
Aquestes i moltes altres notícies i opinions han propulsat en aquests primers dies l’AVUI.CAT. La resposta ha estat formidable i aquest diari on line ja ha aconseguit una veritable allau de visites. Cal dir, a més, que es tracta de visites de qualitat, ja que els usuaris han mostrat el seu interès deturant-se a navegar per la web, oferir opinions i votar. El secret consisteix en propostes innovadores com la vista geogràfica i la temporal i en les múltiples possibilitats d’interacció.
A partir d’ara i sense deixar l’AVUI de paper, podeu anar seguint l’actualitat a tota hora, opinar, i conèixer les darreres tendències en màrqueting psicotrònic. On? Ja ho sabeu, a l’AVUI.CAT.
Aquestes i moltes altres notícies i opinions han propulsat en aquests primers dies l’AVUI.CAT. La resposta ha estat formidable i aquest diari on line ja ha aconseguit una veritable allau de visites. Cal dir, a més, que es tracta de visites de qualitat, ja que els usuaris han mostrat el seu interès deturant-se a navegar per la web, oferir opinions i votar. El secret consisteix en propostes innovadores com la vista geogràfica i la temporal i en les múltiples possibilitats d’interacció.
A partir d’ara i sense deixar l’AVUI de paper, podeu anar seguint l’actualitat a tota hora, opinar, i conèixer les darreres tendències en màrqueting psicotrònic. On? Ja ho sabeu, a l’AVUI.CAT.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.