Opinió

L'APUNT

Promoció turística

Cal esmerçar els esforços necessaris en promoció

Què porta un turista a visitar una destinació? Un anunci en un diari o a la televisió, l'article que ha vist en una revista, el bloc que ha llegit a internet, el fullet que li van donar a l'agència de viatges o en una fira, la novel·la que va llegir de jove que parlava d'aquell indret, o les meravelles que li va explicar la veïna? Tot plegat i res, perquè cada turista és un món i a cadascú el mouen interessos molt diversos, però és evident que sense la promoció adequada una destinació turística sempre quedarà curta i la seva economia, i, per tant, la de les persones que hi viuen, se'n ressentirà. Cal, doncs, que el govern o l'ajuntament de torn esmercin esforços en aquest sentit. Els que calguin, però que també, i més en aquests temps que corren, allà on puguin ser més profitosos. Lluny d'aquelles èpoques en què algú es pensava que n'hi havia prou pagant uns quants concerts i vivint de la imatge obtinguda gràcies a alguna mà de pintura sobre les cases més característiques.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.