Opinió

El timbal

‘Parlem?'

No seré jo qui els expliqui els avantatges dels caixers automàtics. Ni a vostès, ni als caps pensants de La Caixa que ara han decidit reduir al mínim el personal d'atenció al públic i enviar al caixer els clients que vulguin estalviar-se la cua. La majoria de la gent, que és pacient i educada, fa molts anys que sap que gairebé tots els tràmits es poden resoldre als caixers. I, si en limitaven l'ús a les operacions més senzilles, és perquè els fan respecte i no s'hi entenen a l'hora de pagar rebuts o ingressar diners. Ara entres en una oficina i et trobes dues cues: una de molt llarga per parlar amb una persona, i l'altra no gaire més curta per barallar-se amb un caixer. I és en aquell moment que et ve al cap aquell eslògan no tan antic i que va fer una certa fortuna: Parlem?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.