Opinió

El timbal

Brindis

S'ha presentat el nou nom del Teatre Goya de Barcelona: Goya-Codorníu. La marca catalana de cava expressa així el seu patrocini. El món de la cultura ha de començar a canviar de xip. Si, com és obvi, la cultura entesa en sentit ampli, i no només com a consum cultural –investigació, difusió, reflexió–, necessita suport econòmic exterior, ens haurem d'acostumar a una presencia publicitària molt més evident que la que s'ha fet fins ara, en què els patrocinadors s'acontentaven amb una placa a la façana de l'edifici. Però no hi ha cap mal que cinemes, teatres i fins i tot portades de llibres portin un logotip de mecenatge. L'aparell de l'Estat es retira progressivament del suport a la cultura. Per això, que no ens faltin anunciants.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.