Opinió

L'APUNT

Morir d'èxit

Girona 10 és una iniciativa per promocionar la ciutat extraordinària, fenomenal, sorprenent, meravellosa, prodigiosa... Es va estrenar l'any passat amb molta acceptació, i és una clara mostra de com la crisi i la necessitat ens fan desenvolupar la capacitat imaginativa. És un cap de setmana de 10, de matrícula d'honor. La nota màxima que es pot donar a un sector, si posem en valor aquesta idea. El bon resultat està assegurat, per una banda perquè la gent cada vegada més busca la millor oferta per viatjar i per fer turisme. I també perquè és evident que la proposta del Girona 10 no es pot superar. És clar que té un cost afegit (de menys guany) per als establiments que s'hi han sumat, però és aquest un esforç agraït, que sense cap mena de dubte tindrà retorn per al sector turístic, i també per a la ciutat. Les més de 150.000 visites que ha tingut el lloc web de promoció i les 28.583 sol·licituds rebudes són una clara mostra de l'interès que suscita el Girona 10. Però, per més bona que sigui la idea, no n'hi ha prou amb el cap de setmana de superoferta; les promocions imaginatives i innovadores s'han d'anar fent al llarg de l'any, si no correm el perill de morir d'èxit.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.