L'apunt

L'APUNT

Girona no pot morir d'èxit

Els gironins s'han estalviat 3,6 milions d'euros en publicitat per promocionar la ciutat arreu del món gràcies a cedir diferents espais del Barri Vell i la Devesa per al rodatge d'algunes escenes de la sisena temporada de la popular sèrie de televisió Joc de trons. Aquest és el missatge que va donar l'alcalde de Girona, Carles Puigdemont, en el ple de dilluns. A alguns ciutadans els pot semblar fantàstic, sobretot a aquells que viuen directament o indirectament del turisme, però a d'altres no els ha semblat tan bé. Si bé és bo que Girona sigui coneguda arreu del món i que això porti turisme, també s'hauria de mesurar el límit –si és que n'hi ha– de la capacitat turística de la ciutat perquè no sigui massificat i es pugui tenir un model sostenible.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia