Política

Virgin Mobile aprofita el 'cas Spitzer' en la seva publicitat

Les relliscades sexuals que li han costat el càrrec a Eliot Spitzer, governador de l'Estat nord-americà de Nova York, són les protagonistes de la nova campanya publicitària en premsa de l'operadora mòbil del grup Virgin al Canadà.

En referència a la identificació de Spitzer com a client número 9 d'una agència de prostitució de luxe, Virgin Mobile promociona el tracte personalitzat del seu servei d'atenció al client, tot presentant el polític mentre, suposadament, pensa "estic fart que em tractin com un número".

Per si no queda prou clara la intenció, el text complet de l'anunci (vegeu imatge adjunta) indica que "A Virgin Mobile vostè és alguna cosa més que un número. Quan ens truqui el tractarem com a persona, no com a client. Tant si és el número 9 com el 900, l'atendrà algú que per fi el tractarà tal com vostè desitja".

És de suposar que a Spitzer no li haurà fet cap gràcia, tal com tampoc els en va fer a Nicolas Sarkozy i Carla Bruni, ni a José Luis Rodríguez Zapatero, quan la línia aèria Ryanair va fer servir el mateix recurs en la publicitat dels seus vols barats.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.