Política

La Generalitat valenciana veu "sectari" els 800 milions de més atorgats a Catalunya

Política

El vice­pre­si­dent pri­mer de la Gene­ra­li­tat Valen­ci­ana, Vicente Ram­bla, ha afir­mat aquest dime­cres que la decisió del govern espa­nyol de des­ti­nar 800 mili­ons addi­ci­o­nals per a infra­es­truc­tu­res a Cata­lu­nya de forma "uni­la­te­ral" és una actu­ació "sectària i insul­tant per a altres comu­ni­tats autònomes".

Ram­bla, que ha fet aques­tes decla­ra­ci­ons a Cas­telló, ha recor­dat que el País Valencià "també té mol­tes neces­si­tats, també reclama impor­tants inver­si­ons i no es pot diri­gir Espa­nya pen­sant exclu­si­va­ment a pagar favors elec­to­rals a algu­nes comu­ni­tats".

Ha asse­nya­lat que hi ha llocs com el Port de Cas­telló, que és dels més actius de l'Estat i repre­senta gai­rebé el 20 per cent del PIB de la ciu­tat de Cas­telló, "neces­sita per desen­vo­lu­par-se infra­es­truc­tu­res com l'accés fer­ro­vi­ari sud, un cor­re­dor medi­ter­rani" que el con­necti amb la resta d'Europa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.