ERC obre la porta
Esquerra trenca l'estètica tradicional i, per a les eleccions del 7 de juny, opta per un anunci rodat a l'exterior, que es donarà a conèixer dijous
Nova etapa, nous anuncis. És més o menys la filosofia que ERC ha aplicat a l'espot televisiu per a les eleccions europees, que ahir es va acabar de gravar als entorns del Fòrum. El candidat, Oriol Junqueras, i el president d'Esquerra, Joan Puigcercós, hi intervenen. Després de campanyes d'interiors, amb els colors corporatius groc i negre predominant, ERC obre la porta i surt a l'exterior, tant en el cartell com en l'anunci. En un moment de perspectives negres, aposta per la llum i l'estètica més relaxada d'alguns espots d'automòbils, per mirar d'insuflar optimisme, en una triple direcció: cap a dins del partit, al país i davant de la crisi. El missatge, en la línia del lema, Pròxima estació, Europa, girarà entorn de la necessitat de poder decidir. Sortir a fora té inconvenients. La pluja i el cel tapat d'aquesta setmana han retardat la gravació, com ja va fer amb la foto del cartell, ja presentat. La incògnita de l'anunci es mantindrà fins dijous, quan els republicans substituiran la tradicional enganxada de cartells per l'emissió de l'espot.