Més Algemesí continua recaptant informació veïnal
Fins a data de hui ha realitzat assemblees de barri en la meitat del poble
Són quatre les assembles de barri que aquesta formació política ha convocat des de que en el mes de maig iniciaren la primera en el barri del Pla. Aquella fou la primera assemblea de barri d'un partit polític a Algemesí, idea que, afortunadament, ha estat seguida per altres formacions polítiques. Amb elles, més de la meitat de la població d'Algemesí ha tingut l'oportunitat d'apropar-se a contar què els preocupa i quines coses concretes i reals volen millor del seu barri.
La darrera la celebraren a la plaça del Teular el dilluns passat. Estaven convocats, entre d'altres, els veïns de carrers amb gran densitat de població com el C/ Albalat, el final de l'Avda del País Valencià o Ferran d'Aragó, el final del tram antic de l'Avda Bernat Guinovart i tots els carrers travessers i adjacents. Tot i ser una zona amb una varietat de situacions i edificacions, els assistents mostraren preocupacions comunes entre si i amb la resta de barris consultats.
Novament el tema de la convivència ciutadana pel que fa al tema dels gossos fou un tema que preocupà. Els propietaris de gossos —que acudiren amb ells— demanaren més “pipicans” ja que en tota la zona no existeix pràcticament cap i l'existent no està cuidat. , Els presents també demanaren que existiren zones excluïdes per als gossos com els parcs infantil i les pistes esportives de l'Avinguda, zones que no es respecten.
Pel que fa al tema de la mobilitat urbana, el tema de l'accessibilitat i la manca encara de rampes d'accés en molts carrers fou un tema que també eixí, així la no coincidència en alguns punts entre la rampa i el pas dels vianants fou motiu de queixa. Igualment existiren diverses queixes sobre que una part del tram urbà d'Algemesí no està pensat per al vianant, sinó per al conductor. El participants es queixaren del mal disseny de la cruïlla de l'avinguda del País Valencià i Santa Rosa de Lima, així com delfinal del carrer Albalat a l'altura de la benzinera. En tots dos casos el vianant es troba amb un camí o vorera que s'acaba abruptament.
La mobilitat amb bicicleta també fou una queixa que tornà a aparéixer. Es demanava que es donaren facilitats a la circulació amb bici senyalant carrers de prioritat ciclista o construint un carril bici -i a peu també- des de la zona de la Calàndria fins al poliesportiu i la piscina coberta.