Política

LA CRÒNICA

Jordi Casas

‘Operación Triunfo’

A Sant Feliu de Pallerols, tots els veïns han anat de bòlit durant les últimes setmanes. Els d’Units per Sant Feliu-ERC han anat penjant als espais publicitaris del municipi i a les xarxes socials fotos dels membres de la llista de quan eren petits i han convidat, sense demanar-ho explícitament, a endevinar qui és qui. I, qui més qui menys, tothom ha entrat en aquest joc. La intriga és llaminera i les fotografies de nenes i nens de la candidatura estan en boca de tots i han generat comentaris de tota mena, sempre dins de la correcció i sobretot sense perdre el sentit de l’humor. Tothom demana a tothom si tal pot ser el que s’imaginen o no. Fins i tot els membres de la llista sovint han estat interpel·lats sobre les identitats dels protagonistes.

La resolució de les incògnites ha estat també digna de l’expectativa generada. I és que, amb comptagotes, els veïns intrigats han anat descobrint a les xarxes qui era cada petit o petita. Al Twitter, al Facebook i a l’Instagram de la formació política santfeliuenca, hi han anat apareixent els mateixos cartells que han generat el rebombori social de l’any i les cares infantils s’han anat transformant davant dels seus ulls en la imatge actual dels protagonistes. Qui hi ha al darrere d’aquesta campanya? Doncs el realitzador de televisió Xavier Mir, que entre altres programes de masses ha treballat a Operación Triunfo o Ahora caigo, dues propostes televisives molt i molt populars. Explica que han volgut trencar l’avorriment i generar interès en la llista que encapçala Artur Colomer. Segons ell, el resultat és el vincle que han creat amb molts veïns. A més, les visites a les adreces del partit a les xarxes socials s’han disparat. Un triomf, doncs, d’operació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.