La CUP d’Olot fa seves les reivindicacions de No és un vial
Inclou el decret d’alcaldia que les especifica i que el partit signarà si està al govern de la ciutat
La CUP Olot ha fet saber als veïns de l’avinguda Sant Jordi i carrer Portbou a través d’una carta que assumeix les propostes de la Plataforma No és un vial, és un carrer! i s’ha compromès a utilitzar totes les eines que té l’Ajuntament per pacificar aquesta avinguda. En concret, l’establiment de franges horàries per al pas de camions de més de nou tones, l’obligació per als camions buits a sortir per l’A-26, la regulació del pas de mercaderies perilloses, un radar per trams dirigit als camions d’alt tonatge i el control efectiu perquè es compleixi l’ordenança de circulació. ”Des de fa anys, esteu patint les conseqüències d’una mala planificació de la mobilitat de la nostra comarca. El model actual, monopolitzat pel trànsit de cotxes i camions d’alt tonatge, provoca conseqüències greus per la salut de les persones, el medi ambient i la vida del barri”, s’afirma a la carta. I s’hi afegeix: “La variant d’Olot és una obra que depèn 100% de la Generalitat i no hi ha cap tècnic que cregui que pugui estar construïda abans del 2029. Per tant, cal que l’Ajuntament prengui mesures pel mentrestant, però l’actual equip de govern ja ha dit que no pensa tocar ni un sol camió”. I, finalment, s’hi adjunta el decret d’alcaldia que inclou totes aquestes mesures, en cas que la CUP governi després de les eleccions.