Política

política

Unió presenta la nova marca electoral per rellançar el partit

Unió Democràtica de Catalunya (UDC) estrenarà marca amb vista a les eleccions catalanes del 27-S. Catalanitat, centralitat i Europa són els tres elements que pretén integrar la nova imatge, que UDC circumscriu, de moment, a les eleccions però que es podria convertir en logotip oficial si ho acaba aprovant la militància en congrés. El director de campanya i portaveu adjunt d'UDC al Congrés, Josep Sánchez Llibre, defensa que el partit vol situar-se “en el cor de la catalanitat assenyada, cohesionada i plenament integrada a Europa”. UDC insisteix a reivindicar la “plena sobirania de Catalunya des del diàleg, el pacte i la consulta” amb respecte a la llei espanyola.
El diputat democratacristià explica que el fons blau del logotip representa el perfil de Catalunya i l'“espai central” que hi ocupa UDC. També destaca la modernització i el “dinamisme” del nou logotip sense ser “rupturista” amb l'actual. Sánchez Llibre reivindica UDC com el “paraigua del seny català” perquè “només amb seny aconseguirem els nostres objectius”.

x.m.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia