Punt divers
Els veïns de la vall de la Vansa denuncien els talls reiterats de cobertura de mòbil al territori
ALT PIRINEU I ARAN
Els veïns de la Vall de La Vansa denuncien que no tenen cobertura de telefonia mòbil Movistar des de diumenge 14 de desembre, i que cada any durant l'hivern es troben en la mateixa situació, almenys un parell de cops de mitjana. L'Ajuntament de la Vansa, després de reiterats intents, ha aconseguit posar-se en contacte amb l'operadora, que els ha informat que 'ho estan mirant'. El tinent d'alcalde de Josa i Tuixén, Horaci Botella, ha remarcat la perillositat d'estar sense cobertura perquè depenen d'aquest servei per la majoria de comunicacions d'emergència, com ara la del metge de guàrdia, i també posa de manifest les dificultats amb que es troba l'usuari per contactar amb la companyia.
Els veïns Josa-Tuixén i la Vansa-Fórnols, els dos municipis que conformen la Vall de la Vansa, amb uns 200 habitants en total, estan 'indignats i preocupats' perquè des de diumenge passat, 14 de desembre, no tenen cobertura de telefonia mòbil Movistar. La situació és especialment preocupant, manifesta Botella, si es té en compte també, que hi ha nuclis molt petits i disseminats que no disposen de telefonia per cable. Aquest és el cas dels que ho fan a través de telefonia rural d'accés cel·lular (TRAC) que també és gestionada per la companyia en qüestió. Denuncien també que posar-se en contacte amb l'operadora per comunicar una avaria és una tasca complicada, i que tot plegat, 'tenint en compte els preus que paguen a la companyia, no és just'.
Els veïns Josa-Tuixén i la Vansa-Fórnols, els dos municipis que conformen la Vall de la Vansa, amb uns 200 habitants en total, estan 'indignats i preocupats' perquè des de diumenge passat, 14 de desembre, no tenen cobertura de telefonia mòbil Movistar. La situació és especialment preocupant, manifesta Botella, si es té en compte també, que hi ha nuclis molt petits i disseminats que no disposen de telefonia per cable. Aquest és el cas dels que ho fan a través de telefonia rural d'accés cel·lular (TRAC) que també és gestionada per la companyia en qüestió. Denuncien també que posar-se en contacte amb l'operadora per comunicar una avaria és una tasca complicada, i que tot plegat, 'tenint en compte els preus que paguen a la companyia, no és just'.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.