Punt divers
Sant Vicenç de Castellet congela el sou d'alcalde i regidors
CATALUNYA CENTRAL
L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha aprovat una moció en què es recullen diverses mesures de contenció de la despesa de cara l'any 2009 amb la voluntat de fer front a la crisi econòmica que també afecta les finances municipals. Entre els principals punts aprovats hi ha la congelació de sous d'alcaldia i regidors amb dedicació exclusiva i l'eliminació de les dietes, locomoció i formació dels càrrecs electes. A més, s'han aprovat altres mesures relacionades amb els subministraments bàsics municipals com la reducció de despeses en serveis com refrigeris en actes públics i subvencions.
El consistori també es proposa vetllar per al control del consum d'electricitat, de les trucades de telèfon, impressions de fotocòpies, de la calefacció, aigua i del combustible en vehicles municipals. A més, també es preveu una reducció en premsa, revistes i llibres.
D'aquesta manera, el consistori vol fer front al descens d'ingressos derivats de l'activitat urbanística i immobiliària i vol introduir una nova cultura de gestió amb criteri i 'més realista' en el camp dels ingressos i 'més professional' i 'eficient' en el camp de la despesa.
El consistori també es proposa vetllar per al control del consum d'electricitat, de les trucades de telèfon, impressions de fotocòpies, de la calefacció, aigua i del combustible en vehicles municipals. A més, també es preveu una reducció en premsa, revistes i llibres.
D'aquesta manera, el consistori vol fer front al descens d'ingressos derivats de l'activitat urbanística i immobiliària i vol introduir una nova cultura de gestió amb criteri i 'més realista' en el camp dels ingressos i 'més professional' i 'eficient' en el camp de la despesa.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.