Punt divers
La marca Pirineus potenciarà les actuacions per captar turistes alemanys i els que es desplacen en vehicle propi
COMARQUES GIRONINES
La marca turística Pirineus aquest 2009 es centrarà en captar els turistes alemanys, austríacs i suissos. S'ha optat per focalitzar les actuacions en aquest mercat donat que és el que suporta millora la crisi econòmica. Vidal Vidal, director de serveis territorials d'Innovació, Universitat i Empresa, ha dit que de manera paral·lela també es potenciaran les actuacions per captar els turistes de proximitat com els de la resta de l'Estat Espanyol i de manera concreta els del País Valencià, Madrid i el País Basc i també els del sud de França. S'opta per intentar captar aquells turistes que degut a la crisi econòmica actual es desplacen amb vehicle propi.
Vidal Vidal ha dit que el tren de la Pobla amb finalitats turístiques entrarà amb funcionament aquest abril hi donarà a conèixer 50 punts d'interès del seu recorregut. Aquest tren portarà per nom El Tren dels Llacs i ha dit que ha de servir tant per portar turistes des de Lleida cap al Pirineu com per portar gent que està de vacances al Pirineu cap a la plana de Lleida.
Vidal Vidal ha dit que el tren de la Pobla amb finalitats turístiques entrarà amb funcionament aquest abril hi donarà a conèixer 50 punts d'interès del seu recorregut. Aquest tren portarà per nom El Tren dels Llacs i ha dit que ha de servir tant per portar turistes des de Lleida cap al Pirineu com per portar gent que està de vacances al Pirineu cap a la plana de Lleida.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.