Punt divers

El Síndic investiga les deficiències en la prestació de serveis en un polígon de Sallent

El Síndic de Greuges ha demanat informació a les administracions i a les companyies implicades després de rebre una queixa sobre la precarietat d'alguns serveis com ara la telefonia, l'electricitat o correus. Segons expliquen els afectats del polígon industrial Plans de la Sala de Sallent (Bages), la prestació de telefonia fixa es fa provisionalment per línies aèries, quan el polígon disposa d'infraestructura de soterrament, i no hi ha accés a Internet per banda ampla. Pel que fa al servei de correus no hi ha servei de lliurament perquè Correos no ha inclòs els carrers del polígon en el nomenclàtor de distribució.

Segons diuen els afectats això fa que les empreses del polígon hagin de passar per les dependències de Correos per recollir les cartes i altres trameses. L'electricitat arriba, de manera provisional, a través de grups electrògens.En el marc de l'actuació d'ofici el Síndic ha demanat informació per conèixer l'estat de la qüestió, a l'Ajuntament de Sallent, a les companyies Telefònica i Electra Caldense. A més, s'ha adreçat al Defensor del Pueblo per tal que sol·liciti informació a Correos sobre aquest assumpte.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.