Talls a carreteres i retards dels trens de Barcelona
L'incendi que es va originar ahir a la tarda a Madremanya va comportar problemes tant viaris com ferroviaris, especialment a l'estació de Flaçà, més propera al focus del foc. Pel que fa a les carreteres, es va tallar la C-66 a l'altura de Celrà i la GIV-6701, a Sant Martí Vell. En el cas de la C-66, els Mossos van restringir la circulació des d'una de les rotondes situada entre Celrà i Bordils fins al punt quilomètric 18, a la Pera. El pas de vehicles per aquesta via es va interrompre a les quatre de la tarda i, a l'hora de tancar aquesta edició, el Servei Català de Trànsit mantenia la restricció. Als conductors que estaven a l'altura de Celrà se'ls desviava cap a l'N-II i els que estaven a la Pera se'ls feia seguir el trajecte per la GI-642. I, també a la nit, continuava tallada la GIV-6701 entre els quilòmetres 3 i 7, a Sant Martí Vell. D'altra banda, els problemes a la xarxa ferroviària van tenir valoracions diverses. Fonts oficials de Renfe van detallar que el foc va obligar a interrompre el trànsit dels trens pocs minuts, si bé els retards acumulats en temps a destí van arribar a ser d'una hora aproximadament. Amb tot, usuaris que venien de Barcelona en direcció a Girona van explicar a la tarda que els combois es van mantenir aturats a Maçanet i que van arribar finalment a l'estació de Girona cap a dos quarts de vuit de la tarda, quan l'arribada estava prevista pels volts de les sis. El que sí van remarcar, però, és que en tot moment se'ls va informar.