COMERÇ
Campanya a Girona per promoure el comerç de proximitat
L’Ajuntament de Girona ha posat en marxa la campanya ’Ho he comprat a Girona’. Es tracta d’una iniciativa que vol promoure el comerç de proximitat i animar als clients i compradors a visitar els establiments de la ciutat. La campanya consisteix en una imatge que s’ha distribuït d’una bossa on s’hi pot llegir ’Ho he comprat a Girona’. Tot i que arrenca aquest divendres, està previst que s’allargui més enllà de Nadal i tingui continuïtat al llarg de l’any.
L’objectiu final és donar valor als productes que es poden trobar en el teixit comercial i que els veïns i visitants se sentin “orgullosos” de comprar en establiments de proximitat. De fet, la campanya porta associat l’eslògan ’Un comerç amb orgull, un orgull de comerç’.
La vicealcaldessa i regidora de Promoció Econòmica de Girona, Gemma Geis, ha destacat que aquestes accions són “necessàries” però que el que és “imprescindible” és el suport dels veïns de la ciutat perquè comprin als comerços de la ciutat. “Si tots fem alguna compra, aquest petit gest suma, és positiu i aporta vida a la ciutat. Tenir obertes les botigues i els comerços representa comptar amb un motor bàsic per la ciutat, genera oportunitat i potencia els barris”, ha assenyalat.