Societat

municipal

promoció

El poble estrena nova línia de marxandatge

El far, la façana del mercat municipal i les balustrades del passeig de Manuel Puigvert són algunes de les imatges més representatives de Calella. En aquestes, i també en d'altres, s'ha inspirat la dissenyadora Gisela Toll per crear imatges “d'un municipi modern, cosmopolita i amb els colors vius del Mediterrani”. Ahir es va fer la presentació d'una nova línia de marxandatge per promocionar la ciutat, que s'estrena amb productes “que tenen una utilitat generalitzada”, com són un vano, una bossa de cotó i una llibreta. També s'han inclòs en els dissenys dos punts de llibre imantats amb elements del Museu del Turisme i el Museu Arxiu. L'alcaldessa, Montserrat Candini (PDC), explica que la promoció s'emmarca en el missatge Moments de felicitat que el municipi vol transmetre a l'exterior. Els productes es posaran a la venda a la fira i posteriorment es trobaran als dos museus i a l'oficina de turisme.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia