Infraestructures

“Hem perdut molts de clients”

El passadís de l'N-II al terme de Vilademuls sembla una zona de combat. Els obrers i les màquines que feien el desdoblament van desaparèixer fa mesos, van deixar les traces i talussos oberts, i no se sap quan reapareixeran. Als despatxos, els expedients de les expropiacions també estan pendents de tancar. El malestar a l'Ajuntament i entre els veïns afectats és notori. Als propietaris del Sausa, a més, els tres anys de convivència amb la línia contínua els han fet molt de mal al negoci, segons explicava ahir la mestressa. “Els que entraven venint de Figueres no han entrat més, perquè han d'anar a fer la volta molt lluny. Hem deixat de facturar cap a la meitat del que facturàvem abans”, es lamentava. Als esmentats inconvenients s'hi sumarà durant la segona meitat de gener el tancament de la carretera de Sant Esteve, que s'ha de rebaixar per fer els nous accessos. Per anar a aquest poble caldrà voltar per Terradelles o Orriols.



El vas principal de l’abocador de Coll Cardús comença a segellar-se

VACARISSES
GIRONA

La Policia destina tres agents més a tasques de carrer gràcies a un nou dispositiu mòbil

GIRONA
Medi ambient

Barcelona respira l’aire més net dels últims 25 anys, però lluny dels límits de 2030

Barcelona
societat

Can Ruti tracta més de 60 pacients amb Parkinson o tremolor amb un sistema pioner d’estimulació cerebral remota

Badalona
societat

L’Agència Catalana de l’Aigua inicia els tràmits per a construir la depuradora de Sarral

Sarral
VILOBÍ D’ONYAR

L’Aeroport de Girona incorpora dues furgonetes elèctriques a la seva flota

VILOBÍ D’ONYAR
BEGUR

Aturat el projecte de la Font de Baix pel recurs d’un dels licitadors

BEGUR

Vuit propostes d’entitats opten a ser incloses al pressupost d’inversions

CASTELLAR DEL VALLÈS
societat

Vilanova, Sitges i Cubelles demanen a l’Estat un estudi per estabilitzar les platges

Vilanova i la Geltrú