serveis
La urbanització de Font Bona de Llagostera recupera l’aigua
Queda pendent la recuperació del servei a la de Selva Brava
L’ajuntament manté les dutxes del pavelló obertes i l’accés gratuït a la piscina
Els veïns de la urbanització Font Bona de Llagostera ja han recuperat el subministrament d’aigua potable després de quatre dies sense poder obrir l’aixeta, segons explica l’agència Acn. Els que viuen a Selva Brava encara no tenen aigua perquè el servei no s’ha restablert.
L’Ajuntament de Llagostera ha informat que per aquest motiu mantindrà el camió cisterna que permet omplir garrafes a veïns afectats. De tota manera, només s’instal·larà a la rotonda de les bústies de Selva Brava entre les deu del matí i les dues del migdia. En paral·lel, el consistori ofereix les dutxes del pavelló esportiu Josep Mir als que encara no tinguin aigua i manté l’accés gratuït a la piscina municipal de la Canyera respectant l’aforament permès.
Les dues urbanitzacions van deixar de tenir aigua aquest dissabte després d’una avaria en la xarxa. Els veïns i l’Ajuntament lamenten que aquestes situacions es repeteixin de forma constant i demanen a l’empresa Rec Madral que acceleri les tasques de manteniment.
En el plenari del març l’ajuntament va aprovar per unanimitat dues inversions que hauria de resoldre el conjunt de problemes que hi ha en aquests dos nuclis urbans.
Es tracta d’una canonada que ha de connectar les dues urbanitzacions amb el dipòsit de Can Pinet. Les obres costaran més d’1,5 milions d’euros i mig milió prové d’una subvenció de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA).
Mentrestant, el consistori ha activat algunes mesures urgents per resoldre el tall de subministrament, que ha arribat en plena onada de calor. Per això des d’aquest dimarts el govern local ofereix accés gratuït a la piscina municipal de la Canyera, respectant l’aforament, i obre els vestidors del pavelló d’esports Josep Mir per aquells qui vulguin dutxar-se. En aquest cas, les dutxes estan obertes de nou a una del matí i de set a nou del vespre.
El consistori ha habilitat un punt de recollida de queixes dels veïns afectats a l’Agència de Consum i l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA). Aquest punt està ubicat al local polivalent d’onze a dues del matí.