Serveis
Expedient 113050 de Telefónica a Espolla
L’Ajuntament d’Espolla denuncia en un comunicat que fa més d’una setmana que no hi ha servei de la companyia al municipi i que ajudarà els veïns afectats a reclamar els danys ocasionats pel tall
Expedient de seguiment 113050. Aquest és el número amb què Telefónica ha batejat la incidència que hi ha a Espolla des de fa més d’una setmana i que ha dut l’Ajuntament a denunciar públicament la situació.
Segons el consistori, el poble es troba des del diumenge 24 de setembre sense servei de la companyia de telèfon Telefónica. Relata que des del primer moment ha fet gestions per reclamar la reparació d’una avaria que, segons ha constatat, ha estat deguda al robatori de cable, i que els veïns afectats han fet el mateix.
El consistori recorda que a Espolla són moltes les persones que disposen d’un servei de teleassistència a través de la línia de telèfon d’aquesta companyia, que ara no funciona. Així com també denuncia que les activitats de particulars i negocis ha resultat afectades a causa del tall en el servei. “Vuit dies després, la situació, lluny d’arreglar-se, sembla que s’eternitza”, diu l’Ajuntament, que afegeix que de moment l’única resposta de la companyia ha estat un missatge en castellà que diu que tenen detectada “una incidència massiva” i que “els tècnics hi treballen per restablir el servei el més aviat possible”. L’Ajuntament també assenyala que Telefónica informa que ha obert un expedient de seguiment, i fins i tot el consistori dona el número d’aquest: l’113050.
Per tot plegat, l’Ajuntament conclou: “Constatem la precarietat d’aquests serveis, que són imprescindibles en el dia a dia dels nostres veïns, denunciem l’incompliment de companyies com ara Telefónica, i ajudarem els veïns a reclamar els danys ocasionats pel tall.”