girona

La Plataforma d'Usuaris de Renfe qualifica d'«impresentable» el caos de dilluns

La Plataforma d'Usuaris de Renfe ha qualificat de «lamentable, impresentable i patètica» l'actuació de la companyia durant el caos de dilluns, en què diversos danys a la catenària van originar múltiples retards en els combois tant de rodalies a Barcelona com de la línia de mitjana distància de Girona entre Barcelona i Portbou, ja que només es va poder circular per una de les dues vies de la línia. Fonts de la plataforma no han lamentat aquesta incidència, ja que consideren que això entra «dins la normalitat que caracteritza aquesta empresa», sinó que han criticat la «manca total i absoluta d'informació, de coordinació i de gestió». Segons la plataforma, els missatges informatius de la companyia als viatgers que esperaven a l'andana d'alguna de les estacions de Barcelona no aclarien quina alternativa es podia seguir, ni si es posaven autobusos ni quan es restabliria la circulació. La plataforma té previst fer una assemblea passat l'estiu per tractar les reunions que han mantingut amb la companyia i decidir si es reprenen les accions. En tot cas, els retards de dilluns van ser de diverses hores en alguns dels trens, i les queixes van ser generalitzades. Un cas particular va ser el d'un grup de francesos, que segons van explicar, van haver d'acabar el trajecte a Portbou tot i que se'ls havia informat que arribarien fins a Cervera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.