Roses modernitza el servei d’atenció ciutadana
Aquesta setmana, han començat els treballs per modernitzar el servei d’atenció ciutadana de l’Ajuntament de Roses, situat en l’edifici de l’ajuntament de la plaça de Catalunya. L’objectiu és oferir un servei més “modern, accessible i eficient” a la ciutadania, tal com han fet en diferents espais d’atenció al públic d’altres àrees municipals. Mentre durin els treballs, s’atendrà els usuaris des d’altres dependències situades a la planta baixa del mateix edifici.
La cita prèvia per evitar cues i esperes, la posada en marxa d’un servei telefònic per a l’assessorament de tràmits electrònics, el sistema de pagament en línia i la simplificació dels tràmits més sol·licitats són alguns dels objectius dels canvis.
Aquesta setmana passada, s’ha començat el condicionament físic de l’espai amb una redistribució dels mòduls d’atenció que busca donar més amplitud a les dependències i fer-les més accessibles i confortables. Els treballs es van iniciar retirant el mobiliari i els equips existents i, posteriorment, es van començar a col·locar els nous i també es van pintar l’espai.
Abans de remodelar aquest espai, l’Ajuntament de Roses ha millorat també l’àrea d’Acció social i la comissaria de la policia local, tres espai diferents municipals que es dediquen bàsicament a atendre ciutadans usuaris del servei.