L'Oficina del Consumidor de Gandia ha tramitat més de 3.000 expedients en 2009

Les telecomunicacions, el consum de bens diaris i l'habitatge són els sectors que major nombre de queixes ha atès

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Gandia, OMIC, ha tramitat 3.336 expedients entre reclamacions i consultes durant el 2009, la qual cosa representa un augment del 13 % respecte l'any anterior.

El nombre anual de reclamacions ha sigut de 1.114, un increment del 22%, si les comparem amb les dades de 2008. Pel que fa a les consultes s'han tramitat 2.222, que suposa un 8% més.

La telefonia mòbil i fixa han estat els dos segments de les telecomunicacions que més incidències han tingut. I la segueixen els bens de consum diari i l'habitatge.

L'últim semestre de l'any 2009 s'han disparat les reclamacions i les consultes a l'OMIC.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.