Educació

La UdG, amb el foment de la inserció laboral

La UdG ha establert un conveni de col·laboració amb Little Revolutions per fer que els estudiants de grau de publicitat i relacions públiques dissenyin continguts. L’empresa Little Revolutions treballa en l’àmbit de la conscienciació fent campanyes com ara #CanviaElConte, adreçada a un públic general però sobretot a primària i secundària. La campanya ha obtingut més de 2 milions de visualitzacions i s’ha compartit 50.000 vegades, sobretot als Estats Units, l’Amèrica Llatina i Austràlia. Ara fa un any que el vídeo corre per les xarxes i a l’empresa li cal contingut nou.

En el marc de l’assignatura de taller transmèdia els alumnes han realitzat sis campanyes transmèdia al voltant de la Caputxeta Vermella i els valors no sexistes que es volen potenciar. Per la seva part, els alumnes de tercer han fet, dins l’assignatura de tècniques de producció audiovisual, els vídeos de les campanyes transmèdia dels companys de quart. Tot aquest nou material reforça el missatge inicial de la campanya, a més d’expandir l’objectiu, adreçant-se també a un públic adult. El fet que la UdG treballi amb empreses reals fomenta la inserció laboral dels estudiants. L’empresa Little Revolutions ha contractat una noia de tercer per dinamitzar les xarxes socials per la campanya del Dia Internacional contra la Violència vers les Dones.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.