Infraestructures i serveis

L’APUNT

I què passa amb els 88 km ja fets?

Tal com reconeix la Plataforma Resposta al Midcat, la decisió dels reguladors energètics de tombar el projecte és una victòria, encara que es deixi la porta oberta a un replantejament i sembla que suposa un precedent a Europa. Els motius del perquè s’ha rebutjat ara el Midcat responen tant a “necessitats de mercat i manca de maduresa”, segons els reguladors, com potser a interessos polítics de nou govern espanyol. Sigui com sigui, sense l’oposició del territori que ha fet visible i ha posat pedres al projecte, aquest hauria anat passant discretament com en els 88 quilòmetres del tram fet entre Martorell i Hostalric. Un tram que, per cert, què passarà ara amb ell? Sentirem a parlar d’indemnitzacions tipus Castor o túnel del Pertús?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Interior investiga dos expedients disciplinaris de la Policia Local de Mataró

mataró

Les llegendes de les Gavarres inspiren la setena edició del Festival Art & Gavarres

GIRONA
estat espanyol

Les Canàries emprendran accions legals contra el govern espanyol

barcelona
Societat

Mor Josep Maria Farré i Sogas, tècnic de l’emissora Sarroca Ràdio

Societat

Mor als 41 anys el fotògraf de Platja d’Aro, Albert Busquets

El dispositiu pels temporers sense sostre a Lleida creix un 20% aquest estiu

Lleida
infraestructures

El govern vaticina fins a dos anys de “distorsions” a Rodalies

barcelona
serveis

Reobre l’accés de Badajoz de l’estació de metro de Glòries després de mesos d’obres

Barcelona

Inicien una campanya informativa sobre la tinença d’animals

LLORET DE MAR