Educació

El rector de la UdG supera amb nota el claustre

Un 70% dels vots emesos avalen la seva gestió

Quim Salvi diu que ja s’ha complert un 50% del programa

El rector de la Universitat de Girona (UdG), Quim Salvi, ha superat novament el claustre, on es posa a votació el seu informe, amb el suport de prop d’un 70% dels vots emesos. Aquesta és la segona vegada que Salvi s’adreça al claustre per retre comptes de l’acció de govern anual. Segons el rector, aquesta és una oportunitat per obrir “un diàleg entre el govern i els claustrals” per valorar la gestió, tant en la seva visió general com en els seus aspectes particulars.

El rector ha destacat que amb les 212 accions de govern recollides en l’informe “s’arriba a més d’un 50% de compliment del programa de govern” justament a la meitat del mandat. És per aquest motiu que ell i el seu equip “entomen els dos anys que queden amb un suport important de la comunitat universitària”, la qual cosa, ha precisat, “els dona força per continuar millorant la UdG”.

Principals eixos

Pel que fa a l’informe, Quim Salvi ha exposat, en un clar exercici de retiment de comptes, el detall de les més de 200 accions de govern del 2019, estructurades a l’entorn de tres grans eixos: en primer lloc, l’activitat universitària, que comprèn la docència, la recerca i la transferència, i el compromís social; en segon lloc, les accions orientades a les persones que integren la universitat, estudiants, personal docent i investigador, personal d’administració i serveis i el conjunt de la societat, i, en tercer lloc, les accions relacionades amb el govern, que comprèn governança, serveis i campus, qualitat, i promoció i comunicació. A banda d’aquests tres eixos cabdals, tal com preveuen els estatuts, l’informe ha incorporat les línies generals del pressupost.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.