La Florida llança una nova campanya per atrapar i encoratjar el joves estudiants
Florida Universitària ha apostat enguany per presentar-se davant la societat valenciana amb una nova campanya, l'objectiu de la qual és implicar els joves estudiants.
Amb aquesta, es reivindica el paper dels joves que no volen tindre res a veure amb la generació «ni ni» i que es troben preocupats pel seu futur. S'aquesta manera, han estat serigrafiades samarretes de ben diversos colors i es troba un lloc a la xarxa perquè hi haja bona cosa de participació juvenil.
La Florida aposta per una formació integral de l'alumnat i desenvolupa titulacions oficials de grau, la major part d'elles adscrites a la Universitat de València Estudi General.
Actualment, acull tot el procés educatiu des dels 12 anys i agrupa cada curs vora 4 milers d'alumnes, a més de donar resposta als serveis que possibiliten el desenvolupament dels professionals que necessita la societat.
No hi ha opció per al valencià
PERE ROSSELLTot i que la idea del centre universitari amb domicili social a Catarroja, resulta bastant interessant, dissortadament, l'alumnat que hi accedeix al web de la campanya, únicament pot fabricar-se la samarreta en castellà. És l'única opció possible quan s'accedeix a la plana que ha obert La Florida. Resulta sorprenent, perquè aquest centre, s'ha caracteritzat, des de sempre, per la defensa del valencià, fins al punt de fer de l'idioma, un tret diferenciador respecte d'altres escoles i centres universitaris de semblants característiques. La campanya ha estat dissenyada en aquest idioma, i es desconeixen les raons per les quals l'alumnat i els joves en general, no poden fer-se la samarreta virtual en valencià.