Alella inicia uns estudis pioners de gestió empresarial i màrqueting enològic

Disset alumnes s'han matriculat ja per cursar els nous estudis de grau superior de gestió comercial i màrqueting enològic que comencen aquest any a Alella. El contingut d'aquests estudis, pioners a Catalunya, s'ha dissenyat d'acord amb les necessitats expressades pels cellers i el Consell Regulador de la Denominació d'Origen Alella. El cicle formatiu és un ensenyament reglat, orientat al món del vi, que pretén formar els estudiants per a la seva incorporació qualificada en el món laboral relacionat amb coneixements comercials i de màrqueting enològic i enoturisme, i complementats amb coneixements generals sobre l'elaboració de vins i la cultura vitivinícola. Segons l'alcalde, Andreu Francisco, el nou grau, que es farà a l'institut d'Alella, «s'inicia amb tots els ingredients necessaris per garantir-ne l'èxit» i ha vinculat aquesta oferta formativa amb el missatge que vol llançar l'Ajuntament sobre la identitat del poble sota el paraigües de la nova marca Alella, talent i vinyes.

Els estudis consten de 1.670 hores lectives –1.260 de teòriques i 410 de pràctiques– i estan dividides en dos cursos acadèmics. El nombre d'alumnes matriculats ha superat les expectatives dels cicles formatius de nova creació, però, tot i això, les persones interessades encara s'hi poden inscriure, ja que hi ha places lliures i les classes no començaran fins al 21 de setembre.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.