Societat

A Austràlia busquen provadors de condons

El fabricant regalarà un lot de productes als voluntaris que s'ofereixin per testejar els seus nous productes

"Tens el que cal per ser un provador oficial de condons?", repta l'empresa Durex en el seu lloc web d'Austràlia. La subtilesa del doble joc del llenguatge fa referència a la campanya de recerca de voluntaris per provar el seu producte estrella: el condó. En busquen 200 però esperen que rebran milers de sol·licituds, sia perquè l'orgull ferit els faci concórrer a la tria, sia perquè realment volen contribuir altruïstament a la millora del profilàctic. En qualsevol cas, Durex ha anunciat que els testejadors escollits rebran a canvi un lot de productes marca de la casa.

Els productes que han de provar els escollits (homes i dones, amb les seves parelles respectives, és clar) són els nous models de la marca, batejats amb els noms insinuants de costum. Lògicament, tot plegat és una més de les moltes estratègies publicitàries que s'esforcen per fer-se notar a través de ña provocació. La notícia, per tant, és sobre les tendències publicitàries generades a través d'Internet, canal que permet llançar missatges sense cost de distribució ni d'impressió. En tot cas, els interessats han d'omplir un formulari amb unes quantes preguntes (les típiques de marquèting), i només poden optar a les places de provadors els habitants d'Austràlia.

Entre tots els participants, la marca té la deferència de sortejar un premi d'uns 630€. Certament, els de Durex no s'estiren gaire en això dels premis...


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.