mobilitat
Faran enllaços nous a la C-32 per reformar l’N-II al Maresme
El govern invertirà uns 118 milions en la racionalització i integració urbana de l’N-II al Maresme construint paral·lelament nous accessos a la C-32 per afavorir el desviament a aquesta via ràpida ja lliure de peatge del trànsit no local que encara utilitza l’N-II. Alts càrrecs del Departament de Vicepresidència, Polítiques Digitals i Territori proposaven ahir a Mataró als alcaldes del Maresme fins a sis nous accessos a la C-32, dos dels quals, a Premià Oest i Cabrils/Vilassar, tindrien més impacte amb l’objectiu d’aconseguir una connexió millor per a més del 25% de la població de la comarca. Els de Canet i Sant Andreu de Llavaneres en serien d’altres la redacció dels quals està en licitació. La inversió global seria de 60 milions. El desviament de trànsit no local a la C-32 permetria racionalitzar l’N-II amb una inversió de 57 milions que, de Montgat a Mataró, es vol integrar urbanament amb carril bici, un carril de trànsit per sentit, transport urbà i ampliació de la zona de vianants. Un carril bici a Mataró arribaria fins a Llavaneres, però també a Arenys i de Sant Pol a Canet i fins a Calella. Al mitjà i l’alt Maresme, l’N-II també es racionalitzarà per al trànsit més local ajustant la capacitat en cada tram.