Societat

L’ICO Girona rep 6.000 euros de l’Escola de Dansa Studio X Funky

L’acte de donació s’ha fet aquest matí a les dependències de l’ICO Girona amb la presència del director assistencial transversal de l’ICO, i la directora de l’Escola de Dansa Bea Simón

L’Escola de Dansa Studio X Funky de Girona, avui, dimarts 12 de juliol, ha fet l’entrega del xec dels diners recaptats a l’Institut Català d’Oncologia (ICO).

L’acte s’ha celebrat a la seu de l’ICO Girona (Hospital Universitari Dr. Josep Trueta) amb la presència del director assistencial transversal de l’ICO, Vicent Valentí, i la directora de l’Escola de Dansa Studio X Funky, Bea Simón.

L’Escola de Dansa va estrenar, el cap de setmana del 2 i 3 de juliol, el musical benèfic ‘Colors’ al Teatre Municipal de Girona. Els diners recaptats, 6.000 euros en total, els ha donat íntegrament a l’ICO Girona i serviran per renovar material assistencial de l’àrea de l’Hospital de Dia de l’ICO Girona.

No és la primera vegada que l’Escola de Dansa Studio X Funky realitza actes benèfics per recollir fons per a causes solidàries. De fet, des del 2016 ha fet donacions a l’ICO Girona que han servit per a renovar butaques i pals de sèrum per als pacients, adquirir una llitera hidràulica i poder disposar d’un nou desfibril·lador, entre d’altres. A més, anteriorment havien fet donacions a l’Hospital de Sant Joan de Déu d’Esplugues de Llobregat per a la investigació del càncer infantil i també havien realitzat altres donacions a Càritas Girona, Oncolliga Girona, Besalú Solidari o Oncolliga Fornells entre d’altres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia