Societat

Traves i obstacles afegits a les obres de Provença

Noves proves per a una gimcana ja per si complicada. Plou sobre mullat a les obres de l'intercanviador de l'estació de Provença, on, entre les actuacions previstes i aquelles que se sumen de manera espontània al procés de reforma, el caos i les molèsties als usuaris es mantenen de manera pràcticament constant.

Si avui està previst que s'iniciï el tall del passadís que connecta les línies 3 i 5 del metro- una modificació que es mantindrà durant un any-, ja fa gairebé 50 dies que els usuaris de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya han de conviure amb un obstacle extra: les escales mecàniques fora de servei a l'andana on arriben els trens des de la plaça Catalunya. Aquesta incidència afecta, a més, el costat de l'estació que connecta amb les línies de metro i on no hi ha l'ascensor. És per aquest motiu que les persones amb mobilitat reduïda que, com la Lluïsa Martínez, utilitzen aquesta estació es veuen obligats o bé a afrontar el tram d'escales convencionals, o bé a pujar amb l'ascensor i caminar una travessia pel carrer per tornar a entrar a l'estació i fer el transbordament cap al metro.

"Jo tinc la sort de poder caminar, amb dificultat, però puc caminar i, per tant, pujo per les escales normals encara que em costi molt de temps i esforç", explica la Lluïsa, que no entén per què una deficiència així es demora tant de temps.

Des de FGC asseguren que, des del dia 11 d'abril, "ha estat necessari deixar inoperatives les escales que donen al vestíbul de Rosselló a causa d'un problema de filtracions d'aigua a les obres". Preveuen, però, que aquesta incidència estigui resolta a partir de demà.

Aquesta informació ha estat elaborada gràcies a la col·laboració de Lluïsa Martínez, usuària dels FGC.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.