ECONOMIA
Castelló d’Empúries ja disposa de pla de màrqueting de turisme
Té una durada de tres anys i busca un major impacte turístic
La desestacionalització, la sostenibilitat i la digitalització són els tres eixos
L’Ajuntament de Castelló d’Empúries ha elaborat un pla de màrqueting per als pròxims tres anys, amb l’objectiu de continuar promocionant la destinació turística per tal d’aconseguir un major impacte en l’àmbit nacional i internacional.
Aquest nou pla es basa en tres conceptes clau per al desenvolupament turístic: la desestacionalització, la sostenibilitat i la digitalització.Els canvis que s’han produït en el mercat turístic després de la pandèmia “fan necessari reforçar i diversificar les estratègies per seguir consolidant la destinació com una de les més importants de la Costa Brava”.
Això comporta una major i millor estratègia digital enfocada als diferents públics objectius que s’han definit en el pla. La proposta de Castelló d’Empúries es basa a fer arribar les diferents experiències que ofereixen les empreses turístiques del municipi i el mateix Ajuntament, a cada un dels públics definits. També s’analitzen els diferents vessants de l’oferta turística: platja, natura, cultura i la gran diversitat d’activitats i experiències que s’hi ofereixen, un dels punts més forts de la proposta turística del municipi.
Posar en valor
El nou pla permet posar en valor tot l’entorn que rodeja Castelló d’Empúries i Empuriabrava; no només l’entorn propi, com Els Aiguamolls de l’Empordà, la Badia de Roses, la Costa Brava o la Muga, sinó també promocionar la comarca com una destinació turística sostenible i respectuosa amb el medi ambient.
El pla inclou un total de 55 accions per aconseguir els seus objectius, a través de la millora de serveis turístics, la promoció de noves propostes d’oci i cultura i la creació d’una oferta turística més atractiva durant tot l’any. Aquest pla es presentarà als empresaris del municipi, per tal de hi facin també les seves aportacions, ells també són molt bons coneixedors del públic actual i potencial al qual volem arribar.