Infraestructures i serveis

SERVEIS

Habiliten una oficina per canalitzar queixes de veïns de Selva Brava i Font Bona

L’Ajuntament de Llagostera ha habilitat un oficina per canalitzar totes les queixes dels veïns afectats pels talls de Rec Madral en el subministrament d’aigua que pateixen els residents de les urbanitzacions de Selva Brava i Font Bona.

“Amb aquest punt de recollida de queixes es pretenen facilitar als veïns la tramitació de les queixes formals a l’Agència Catalana del Consum i a tots els organismes competents que es consideri”, ha explicat l’alcalde de Llagostera, Narcís Llinàs. L’oficina estarà ubicada al local Polivalent avui, dijous 13 de juliol, d’11 del matí a 14h00. Es poden tramitar les queixes a l’ Agència Catala de Consum i també es poden fer a l’ Agència Catalana de l’Aigua (ACA) .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
societat

La justícia de Groenlàndia prorroga la detenció del defensor de les balenes Pau Watson

barcelona
medi ambient

Controlen les emissions contaminants dels vaixells amb un dron

Barcelona

Ultimen les obres de millora de la pista polivalent del barri de Can Borell

BLANES

Dracma de Plata per l’aportació en la detecció del càncer de pell per Campmol i Ricart

ROSES
nacional

Un miler de robatoris de cable de coure després del repunt del darrer any i mig

barcelona

Preveuen tancar abans d’acabar l’any un acord per acabar les obres del Casino

FIGUERES
medi ambient

La sequera afecta als arbres de l’Àmbit metropolità i el Camp de Tarragona

Ribera de Cardós

Torna l’esplendor al Portal de la Pau

Badalona
LLEURE

Mig país de festa major i pendent del cel

GIRONA