Societat
El local del Prat que ha repartit la 'grossa' ven més números des de l'any passat pel caos aeroportuari
L'Administració número 0 de el Prat de Llobregat (Baix Llobregat), situada a l'aeroport i que ha repartit tres milions d'euros d'una sèrie de la grossa de Nadal, el 06.381, ven més dècims des de l'any passat per l'anomenat caos aeroportuari, segons han explicat les dues propietàries.
Loli Cascajosa i Leonilda Santos han explicat que la vaga de l'estiu del 2006, els retards, els problemes amb la tercera pista i la demanda del traspàs de la gestió de les instal·lacions han influït perquè molts passatgers mostrin solidaritat comprant els números al mateix aeroport. "Compren aquí perquè arreglin les pistes", ha comentat Cascajosa.
"L'any passat notem un increment de vendes, però aquest any, encara més", ha assenyalat, "es parla molt de l'aeroport".
Les dues propietàries s'han mostrat molt contentes pel premi i han explicat que el número ha estat molt repartit entre viatgers que estaven de passada, als quals no coneixen, i treballadors de l'aeroport, tot i que no era el número de l'ens gestor AENA. Sí que s'especula que molts treballadors de la companyia Iberia poden tenir el número premiat.
Cascajosa i Santos regenten el local des de fa cinc anys a la Terminal B de l'aeroport, prop de l'escultura del cavall de Fernando Botero.
Passades les onze del matí encara no havia acudit al local cap premiat, ja que probablement es tracta de passatgers espanyols i d'altres parts d'Europa. De moment només s'havien acostat treballadors de l'aeroport per felicitar-les i comprovar el número premiat. Cascajosa espera que li hagi tocat a "gent d'aquí".
Cascajosa ha explicat que sabia que havien venut molts números del 06.000 al 07.000 i que, quan a les 10.46 hores els nens de San Ildefonso han cantat el 6.381, estava comprovant si l'havien repartit, tot i que abans la va trucar el seu marit.
Per la seva banda, Santos ha assegurat que estava "convençuda" que anaven a vendre la grossa i per això intentava convèncer també els seus clients.
Loli Cascajosa i Leonilda Santos han explicat que la vaga de l'estiu del 2006, els retards, els problemes amb la tercera pista i la demanda del traspàs de la gestió de les instal·lacions han influït perquè molts passatgers mostrin solidaritat comprant els números al mateix aeroport. "Compren aquí perquè arreglin les pistes", ha comentat Cascajosa.
"L'any passat notem un increment de vendes, però aquest any, encara més", ha assenyalat, "es parla molt de l'aeroport".
Les dues propietàries s'han mostrat molt contentes pel premi i han explicat que el número ha estat molt repartit entre viatgers que estaven de passada, als quals no coneixen, i treballadors de l'aeroport, tot i que no era el número de l'ens gestor AENA. Sí que s'especula que molts treballadors de la companyia Iberia poden tenir el número premiat.
Cascajosa i Santos regenten el local des de fa cinc anys a la Terminal B de l'aeroport, prop de l'escultura del cavall de Fernando Botero.
Passades les onze del matí encara no havia acudit al local cap premiat, ja que probablement es tracta de passatgers espanyols i d'altres parts d'Europa. De moment només s'havien acostat treballadors de l'aeroport per felicitar-les i comprovar el número premiat. Cascajosa espera que li hagi tocat a "gent d'aquí".
Cascajosa ha explicat que sabia que havien venut molts números del 06.000 al 07.000 i que, quan a les 10.46 hores els nens de San Ildefonso han cantat el 6.381, estava comprovant si l'havien repartit, tot i que abans la va trucar el seu marit.
Per la seva banda, Santos ha assegurat que estava "convençuda" que anaven a vendre la grossa i per això intentava convèncer també els seus clients.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.