Infraestructures i serveis

Territori adjudica la redacció de l’estudi per millorar la mobilitata la Selva Marítima

El document analitzarà diverses alternatives de millora de les infraestructures i estudiarà la viabilitat d’un tren-tramvia entre Blanes i Lloret

L’objectiu és reduir el volum de trànsit rodat de les carreteres GI-600 i GI-682

El Departament de Territori, a través de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), ha adjudicat la redacció de l’estudi que analitzarà diverses alternatives de millora de la mobilitat del corredor entre la Selva Marítima i el Maresme.

L’estudi, amb un termini de redacció de quatre mesos, ha de proposar millores de diversos modes de transport, d’acord amb els reptes territorials i ambientals existents, amb l’objectiu de reduir el volum de trànsit de les carreteres GI-600 i GI-682. La redacció de l’estudi s’ha adjudicat a AIE Multicriteri – MCRIT per un import de 24.050 euros (abans d’IVA).

El document analitzarà el conjunt de les infraestructures de transport en relació amb la xarxa viària, la xarxa ferroviària i les vies ciclables, així com les propostes de millora en els serveis de transport públic. En aquest sentit, l’estudi inclourà la viabilitat d’un sistema de tramvia entre Blanes i Lloret de Mar, entre d’altres opcions.

De cada opció analitzada, l’estudi farà una proposta de serveis en funció dels diferents escenaris d’oferta i demanda. També analitzarà el volum de gasos hivernacle emesos o estalviats per a l’execució de cada escenari, tenint en compte la construcció de l’obra, el manteniment de la infraestructura, l’operació dels serveis i l’impacte pels canvis de mobilitat de les persones usuàries.

L’estudi inclourà la caracterització de la mobilitat del corredor; el resum dels diferents estudis de mobilitat realitzats fins ara als corredors de la C-32 i de la GI-682; la identificació d’alternatives i escenaris; les propostes d’encaix, i l’impacte sobre la demanda potencial d’usuaris.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia