Societat

Societat

Aitona tanca la campanya de la floració amb 27.000 visitants

Segons l’alcaldessa Rosa Pujol s’han “superat totes les expectatives”

L’alcaldessa d’Aitona, Rosa Pujol, assegura que “s’han superat totes les expectatives” amb una oferta lúdica i cultural que “ha estat a l’altura dels visitants”. La ciutat ha tancat la campanya turística de la floració després de quatre setmanes en què ha rebut la visita d’unes 27.000 persones, xifra que suposa revalidar els registres rècord de l’any passat. El projecte Fruiturisme ha captat l’interès de turistes de diverses nacionalitats, sobretot russos, japonesos i americans. També ha crescut el nombre de visites guiades en castellà i anglès pels camps de presseguer en flor. Pujol ha destacat “la implicació de tots els guies, voluntaris i pagesos” en una campanya que segons apunta ha estat “una de les millors celebrades fins ara”. Aquest any s’han introduït novetats com el Festival Cruïlla Baix Segre-festa de la floració, que va donar el tret de sortida a la temporada amb totes les entrades venudes. O també la nova experiència per veure els estels des dels camps florits. Bona part de les propostes de la campanya de la flor han anat de la mà de Raimat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.