Societat

societat

Arrenca el Rec.0 d’Igualada reivindicant la compra presencial

‘L’excusa perfecta’ és l’eslògan d’aquesta 26a edició del festival que s’allargarà fins dissabte

El festival Rec.0 d’Igualada arrenca aquest dimecres la seva 26a edició amb un centenar de marques de moda repartides per 61 adoberies i antigues fàbriques del barri del Rec. ‘L’excusa perfecta’ és l’eslògan d’aquesta edició de primavera que vol reivindicar una “oportunitat única” per “poder comprar roba directament als propis dissenyadors i intercanviar opinions amb el responsables de les marques”, segons explica a l’ACN la directora de comunicació del festival, Clara López. Destaca el “contacte directe” que els compradors tenen amb les marques i també la possibilitat dels dissenyadors de poder “testejar” els seus productes i veure “com reacciona” el visitant. Cal tenir present que el comerç electrònic a l’Estat ja suposa, segons les dades del 2023 del Clúster Català de la Moda, un 21,9% de la venda total de productes de moda. El circuit del Rec.0 té un quilòmetre i mig de llargada i espera rebre uns 100.000 visitants fins dissabte. El Rec.0 se celebra dos cops d’any i aquesta edició de primavera concentra més d’un centenar de marques de moda molt diverses: des de petits creadors i dissenyadors locals i nacionals, fins a grans marques internacionals. En aquesta edició s’han recuperat un total de 61 antigues adoberies per convertir-les en espais de moda efímers.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.