economia
La moda del te i les infusions creix
Tea Shop tanca l’any fiscal amb un creixement del 22% en les vendes ‘online’ i un 8% en les botigues físiques
La companyia obre un Tea Bar al centre comercial Glòries
Tea Shop, la botiga que ven te a granel i tasses i teteres i un munt d’atrezzo relacionat amb les infusions, no para de créixer. Va obrir la primera botiga el 1990 al barri de Gràcia de Barcelona i avui té actualment 113 botigues en un total de quatre països.
La companyia ha emès un comunicat on explica que Tea Shop lidera el mercat de tes i infusions a granel i que ha tancat l’any fiscal amb un increment del 22% en el canal en línia i d’un 8% en les botigues físiques (com la de la foto, que està situada al centre El Triangle, a la plaça de Catalunya).
En aquest darrer any, Tea Shop ha obert botigues en set ciutats de l’Estat ( creixent un 14%): a Saragossa, València, Vigo, Valladolid, San Sebastián, Castelló i Toledo, a més d’altres a Itàlia i Portugal. Tea Shop, manté la companyia, “promou la qualitat del te a granel i la responsabilitat ambiental, advocant per pràctiques sostenibles en tota la seva cadena de subministrament”.
Des del 2018 el CEO i gran impulsor del creixement d’aquesta cadena és Joaquín María López Rodríguez, que ha aconseguit que en els darrers tres anys l’empresa hagi duplicat les vendes i triplicat la seva rendibilitat, segons fonts de la companyia.
Entre les darreres obertures hi ha un Tea Bar al centre comercial Glòries, un primer establiment dedicat a la degustació gurmet de tes i infusions..