Societat

SOCIETAT

Recuperen el servei d’arbitratge del Pla de l’Estany

Després de set anys, el Consell Comarcal incorpora la mediació per resoldre les reclamacions de consum per via extrajudicial

El president de l’ens destaca que s’evita així el desplaçament a Girona

El Consell Comarcal del Pla de l’Estany torna a oferir el servei d’arbitratge des de fa unes setmanes. A través de l’Oficina Comarcal d’Informació del Consumidor, l’ens supramunicipal recupera la celebració de vistes arbitrals després de set anys, informa l’ens en una nota de premsa.

El president del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, Francesc Castañer, assenyala que la recuperació del servei permet estalviar desplaçaments a la ciutat de Girona. “Amb la recuperació de l’arbitratge, fem una passa més en la recuperació de serveis a la comarca. Cada vegada necessitem acompanyar la ciutadania i evitar desplaçaments a Girona”, assenyala Castañer, que és l’alcalde de Porqueres.

L’arbitratge –detalla el Consell– és un sistema extrajudicial de resolució de conflictes dins l’àmbit de consum “gràcies al qual els clients i les empreses poden resoldre les seves diferències de manera ràpida i eficaç”. Una seixantena d’empreses estan adherides al sistema arbitral de consum. L’Oficina d’Informació i Atenció al Consumidor del Pla de l’Estany insta altres societats de la comarca a fer el mateix.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.